` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 28 czerwca 2013

- 11:54 - To jakaś wyjątkowa godzina ? - Tak, zaczynam nowe życie !



Kiedy ostatni raz byłam taka przeszczęśliwa ?!
Nie chodzi mi o rozstanie się z klasą, bo to akurat było smutne.. Wzruszyłam się jak zwykle :c
Po zakończeniu od razu pojechałam zanieść świadectwo do liceum. Na początku byłam przerażona. Przed wejściem zobaczyłam mojego kolegę, od razu podeszłam do niego i się przywitałam. Byłam w szoku, że on tu będzie chodził ( oczywiście jak się dostanie ). Po tym nabrałam już pewności siebie, bo wiedziałam, że nie będę jedyna. Koło sekretariatu było pełno ludzi, usiadłam na ławce obok dziewczyny z " byłej szkoły ". Zagadała do mnie. Czekałam na moją kolej. Gdy już nikogo nie było na korytarzu, w pewnym momencie zza rogu wyszedł wysoki blondyn z kolegą brunetem. Umarłam. Blondyn był taki śliczny ! Wyglądał jakby był sportowcem. Nieważne. Uśmiechnął się do mnie przechodząc ! Kiedy mnie minął i był na samym końcu korytarza, zerknęłam na niego, a on się oglądnął i popatrzył w moją stronę. O mamciu. Nie mogę się doczekać tej szkoły, nowych znajomości ! Nikt na mnie nie patrzył krzywo, ludzie wyglądali na bardzo miłych. Nie byłam już taka nieśmiała jak zwykle !

Nowa szkoła, nowe życie <3