` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

czwartek, 4 lipca 2013

Czasem przychodzi taki czas w życiu, że trzeba coś w nim zmienić.. Zapomnieć o kimś, wybaczyć, albo pokochać.



Mam już wszystko z głowy jeśli chodzi o liceum <3
Wszystko pozałatwiałam. Widziałam już listę osób, z którymi będę w klasie.. Kilka znajomych twarzy.. :x Na dzień dzisiejszy tylko 2 chłopaków na 28 dziewczyn. XD Ale wszystko jeszcze może się zmienić, jeszcze się pewnie poprzepisują. 
Jeśli mam być szczera to jestem trochę zawiedziona.. Z tego co widziałam klasa wydaje się ok, aczkolwiek mam złe przeczucia i obawy :x Wolałabym jednak, żeby jeszcze zaszło parę zmian. Byłabym bardzo wdzięczna. 
Poza tym w najbliższym czasie spotkam się z Julią. Chciałabym odnowić z nią znajomość. Jest strasznie pokręcona zupełnie jak ja xd Pamiętam najbardziej hardcorową rzecz, jaką z nią zrobiłam ! Trzeba zrobić coś jeszcze lepszego.