` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

sobota, 13 lipca 2013

Kiedyś tamtego lata, strasznie pana kochałam.



Jestem wykończona.
Byłam dziś na zakupach w galerii. Co prawda nie było tam zbyt dużego wyboru, ale kupiłam tregginsy. Jestem z nich strasznie zadowolona. Idealnie pasują do moich nowych zamówionych przez internet botków na szpilce liczących 14,5 cm. Jeszcze nigdy nie miałam tak wysokich butów ! 
Kolejna impreza się kroi. Będę miała okazję pokazać się w nich ;D
Nie mogę się już doczekać !

Na poniedziałek muszę skończyć ten portret za hajs. Na razie wszystko jest wprost idealne, aż nie mogę w to uwierzyć. Z reguły nie jestem zadowolona z moich prac, zawsze wyszukuję najdrobniejszych szczegółów i błędów. Tutaj natomiast wszystko wychodzi tak, jak ma wyjść.

Zupełnie tak samo jak moje życie.