` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

wtorek, 2 lipca 2013

Uśmiechnij się chociaż raz, za uśmiech nie płacisz..



Już jutro wysyłam konkursowy portret. Jest strasznie niewyraźny, bo zdjęcie robione z telefonu. Skaner mam  niestety popsuty.. Twarz jest cała wycieniowana.. Ale no jakoś tak z pracy jak zwykle nie jestem zadowolona. Włosy na zdjęciu były w totalnym nieładzie i trudno było je narysować :c
Dziś odkąd rower mam sprawny mam pierwszą podróż za sobą. Dawno nie jeździłam, serio bardzo dawno XD Było zajebiście ! Wszyscy w samochodach się na nas gapili i nie tylko, chłopacy, koło których przejeżdżałyśmy również. O em dżi ;D Więcej takich rowerowych przejażdżek ;>
Poza tym w sobotę, kiedy wracałam z kolegą z Galerii, widziałam askowego fejma na żywo XD Dziwnie było tak koło niej przechodzić.. Ah te gwiazdeczki.
Mam tyle planów, które muszę zrealizować w te wakacje. Dopilnuję tego ;D

Jutrzejszy dzień zadecyduje o wszystkim..