` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

wtorek, 27 sierpnia 2013

Bądź na każdym kroku.


Tak, ja na zdjęciu :D
Przez cały tydzień działo się tyle ciekawych rzeczy. Byłam na tym horrorze " Obecność " z przyjacielem. Nie był aż tak bardzo straszny, jedynie momentami coś się działo. Pojechałam również z siostrą  do Wro i odwiedziłyśmy dwie Galerie - Arkady i Dominikańską. Cały dzień tam byłyśmy i nogi nam odpadały. W drodze powrotnej do busa, zagadał do nas jakiś młody facet.. XD

Przez kolejne dni szykowałam się powoli do szkoły m.in kupiłam kilka zeszytów i w końcu znalazłam torebkę na ramię, w której będę trzymała książki do szkoły. Postanowiłam, że w liceum zamiast plecaka będę nosiła torebkę. To nie jest dobra wiadomość dla mojego kręgosłupa..
Wczoraj w mieście i na osiedlu spotkałam wiele znajomych twarzy. Aż miło było ich spotkać ;)

Natomiast kiedy mam wolny czas i nie mam co ze sobą zrobić, sięgam po książki, które wypożyczyłam sobie w bibliotece i zatracam się we własnym świecie.

Dziś wybieram się z przyjaciółką nad zalew. Mamy tyle do obgadania.
A w środę.. No cóż. Środy nie mogę się doczekać ! Na pewno napiszę o tym notatkę.