` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

środa, 21 sierpnia 2013

Chodź, pokaż mi, że życie jest piękne.



Ostatnio miałam problemy z Internetem. Szczerze mówiąc dalej mam więc nie wiem kiedy następną notatkę napiszę. Tu macie moje włosy z przed i po zafarbowaniu.
Jutro miałam już jechać na koncert Dawida Kwiatkowskiego we Wro z przyjacielem, który już prawie załatwił bilety, ale wszystko się sypnęło. Może da się jeszcze to odkręcić. Na początku się strasznie napaliłam, ale teraz jakoś jest mi już wszystko obojętne. Będą jeszcze inne okazje. Najwyżej pójdziemy jutro do kina na Obecność :D
Poza tym mam okazje poznać strasznie fajnego i przystojnego chłopaka, którego będę rysować. Może dam się skusić. Szkoda tylko, że mieszka we Wrocławiu w jakimś apartamencie :D Przyjeżdża czasami do pracy mojego taty, żeby spotkać się ze swoim, który jest prezesem.

W piątek czekają mnie i moją siostrę szalone zakupy, tym razem we Wro.