` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

środa, 7 sierpnia 2013

Mimo trudności losu trzeba patrzeć na świat z uśmiechem



Raczej nie będzie tak jak kiedyś, ale i tak dziękuję za wszystko.
Zmieniłam dzisiaj swoją fryzurę ! Jeszcze kilka dni temu nie myślałam, że kiedykolwiek mogłabym zmienić włosy, grzywkę. Tak jest zdecydowanie lepiej :D Nie muszę już wiecznie trzymać grzywki. Ciekawe jaka będzie reakcja innych.

Dziś ubrałam sobie białką sukienkę w koronkę, vansy i poszłam na zakupy. NA UDANE ZAKUPY. W końcu znalazłam tyle fajnych rzeczy <3 W piątek lecę kupić brązową farbę do włosów. 
Z tego co zauważyłam to serio się zmieniam.. Fizycznie i psychicznie.. Ale to raczej dobrze.

Jutro natomiast z samego rana jadę z siostrą na działkę się opalać. Dzisiaj już miałyśmy to zrobić, ale wystąpiły problemy techniczne i musiałyśmy to przełożyć. 

Ostatnio sporo się dzieje, ktoś odchodzi, ktoś przychodzi.. Życie.