` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Życie jest krótkie więc: łam zasady, całuj powoli, kochaj szczerze, śmiej się bez opamaiętania i nigdy nie żałuj czegoś, co wywołało uśmiech na twojej twarzy.



Zafarbowałam włosy ! Co prawda nie znalazłam w Rossmannie farby o której marzyłam. Stałam tam z siostrą przez prawie 15 min i gapiłam się na wszystkie kolory farb. W końcu po długim namyśle wybrałam mroźną czekoladę za ok 20zł. Efekt jest nawet ciekawy. Nie mam już takiego jasnego brązu wpadającego w blond tylko taki mocny, ciemny brąz . Kiedy indziej wrzucę zdjęcia PRZED i PO, bo teraz nie mam trochę czasu.. Natomiast za jakiś miesiąc zafarbuję sobie na coś podobnego do kasztanowego brązu :D
Dziwna sytuacja nam się przydarzyła jak szłyśmy po farby.. Niedaleko Rossmanna przy jakiejś stacji/myjni czy cokolwiek to było, grupka chłopaków zaczęła za nami gwizdać
 ! A potem usłyszałyśmy " Ta w zielonym ! Ale dupeczka ! I ta w czarnym ! ". Miałam na sobie strasznie jaskrawą żółtą koszulę, a siostra czarną.Chłopacy rzeczywiście są daltonistami ;d

Jutro zupełnie same jedziemy na zakupy na Wałbrzych do galerii. Te zakupy strasznie wciągają ! Poza tym z siostrą trochę się zbliżyłyśmy.. Za niedługo jak jeszcze zrobi sobie prawko to będziemy wszędzie jeździły :D