` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

środa, 4 września 2013

Cen­na zna­jomość, to ta­ka, która uczy­ni cię lep­szym człowiekiem i cze­goś nauczy.



Dwa dni w szkole, a ja już zaczynam się przyzwyczajać. Dziewczyny z klasy są baaardzo miłe ! Wczoraj na angielskim usiadł koło mnie chłopak i nawet zagadał. Jest jak najbardziej w porządku, a w dodatku jest dżentelmenem i przepuszcza wszystkie dziewczyny z klasy :D Wszystkie polubiłyśmy naszego rodzynka. Na lekcjach siedzę na przemian z 3 dziewczynami, z którymi na razie się trzymam, ale do innych również zagaduję. Natomiast dzisiaj "urwałam się" z ostatniej lekcji, grafiki, ponieważ było małe zamieszanie z grupami i postanowiłyśmy z dziewczynami, że taka wpadka nikomu nie zaszkodzi. Po za tym, nauczyciel nawet nie miał listy.. Wybrałam się z nową koleżanką do Tesco, po zeszyty i przez całą drogę nawijałyśmy o wszystkim. Polubiłam ją już pierwszego dnia :D Najlepsza była religia, gdzie jeszcze inna koleżanka z ławki miała głupawkę i zaraziła mnie oraz koleżanki wokół swoim śmiechem, a po tym zaczęła płakać. Dziwne, że katechetka nawet nie zwróciła na nas uwagi ;)
Szkoła jest bardzo skomplikowana, ale powoli ogarniam gdzie są mniej więcej różne sale. Najdziwniejsza jest szatnia. Tam trzeba mieć cierpliwość, żeby otworzyć drzwi, a potem je zamknąć. Na szczęście po drugim razie udało mi się bez problemu i teraz kiedy mam "wprawę", pomagam dziewczynom ;D
Nauczyciele już pokazują pazury, mamy zapowiedzianą lekturę i drobne zadania domowe. A to dopiero początek..

Cieszę się, że jestem w takiej klasie <3