` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 6 września 2013

Czasem wystarczy jeden uśmiech.


W końcu weekend ! Z jednej strony się cieszę, a z drugiej chciałabym iść do szkoły. Przez cały dzisiejszy dzień miałam banana na twarzy, ponieważ przed wfem, kiedy stałam z Kamilą przed szkołą szła grupka chłopaków i  jeden z nich ( standardowo blondyn, niebieskie oczy ) pożerał mnie wzrokiem. Był tak blisko mnie ! Po prostu nie odrywał ode mnie oczów, a na końcu tak słodko się do mnie uśmiechnął, nie potrafiłabym tego nie odwzajemnić :D Dziewczyny potem piszczały z zazdrości xd Coś mi się wydaje, że to jest ten sam chłopak co mnie obczajał, jak zanosiłam papiery..
Poza tym strasznie dużo gadam z naszym Rodzynkiem. Byliśmy nawet przez kilka minut sam na sam przed salą gimnastyczną i nawijaliśmy. Po edukacji, kiedy wychodziliśmy ostatni z sali, zrobił coś dziwnego.. Mnie się to oczywiście podobało :D

Po lekcjach poszłam z Sylwią do mechanika do jej kolegi ze starej szkoły, nie ukrywam byłam podekscytowana. Miał tylko on przyjść.. Przyszło całe stado chłopaków i z nimi przeszliśmy się po osiedlu. 
Muszę przyznać, jest to jeden z najlepszych dni szkolnych, jakie do tej pory były. A grupki w klasie robią się coraz większe !