` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

środa, 11 września 2013

I te codzienne setki ukradkowych spojrzeń.



W niedziele znów farbowałam włosy ! W końcu znalazłam idealny kolor - dziki kasztan <3

Chłopacy, chłopacy i jeszcze raz chłopacy..
Moje wredne dziewczyny ciągle, kiedy przechodzi jakaś grupka chłopaków to się na mnie patrzą wzrokiem pt. " bierz ich ". Kocham je za to :D
Jeden z nich, zaczepił mnie na fejsie, jest znajomym Sylwii i z nią sobie pisze na lekcjach. Napisał jej, że ja mu się podobam i dzisiaj szukał mnie w szkole, żeby tylko móc sobie POPATRZEĆ, chociaż miał podejść... Raz jak go minęłyśmy to się uśmiechnął. Chciałabym żeby zapoznał mnie ze swoimi kolegami, którzy są mega przystojni :D
Znam już osobiście kilka ludzi ze szkoły, a tak bardzo się bałam, że nikogo nie poznam. Rzeczywiście do naszego 3lo chodzą, nie dość że przystojni faceci to jest DŻENTELMENI. Prawie za każdym razem kiedy wchodzę do szkoły to mi otwierają drzwi na oścież, przepuszczają w drzwiach i uśmiechają się. Słodziacy.

Na ostatniej lekcji miałam w końcu historię sztuki. Nauczycielka bardzo sympatyczna, rozdała nam KLOCKI drewniane. Musiałyśmy ułożyć sobie coś, a potem to narysować. Dziewczyny z grupy ciągle zachwycały się moim zwykłym, przeciętnym szkicem. Nauczycielka mnie pochwaliła ;D
A teraz szykuję się do lekarza, żeby załatwić sobie zaświadczenie na wf. Okazuje się, że od zawsze miałam problemy m.in z bieganiem. Niestety nikt nie zwrócił na mnie najmniejszej uwagi. Wszyscy mówili, że to ze względu na kondycję czy złe odżywianie się. A jednak kilka osób z mojej grupy ma dokładnie to samo i są to prawdopodobnie problemy z sercem czy czymś tam. Nasza wfistka powiedziała, że takie zaświadczenie lekarskie w ogóle nie wpłynie na ocenę i całe szczęście !

Chcę już do szkoły <3