` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

środa, 18 września 2013

Jesteś moim szczęściem.



Mam już za sobą pierwszą kartkówkę, z której dostane na pewno dobrą ocenę, gdyż moja kochana klasa pomagała sobie nawzajem <3
Na sztuce przecięłam się ostrym szkłem z Kami i musiałyśmy iść do pielęgniarki, która zaczęła się z nas śmiać, że sobie "ziazi" zrobiłyśmy. Po drodze grupka chłopaków pomagała nauczycielom przenosić jakieś ciężkie rzeczy i na nasz widok ze schodów jeden z nich zawołał " hej dziewczyny, pomożecie nam ? :3 ". Hihi. Dobrze, że przy tym nie było mojego chłopaka.. Szliśmy razem do szkoły trzymając się za ręce ! Najlepsze w tym wszystkim jest to, że ja totalnie na luzie do tego podchodzę i nie stresuję się tak jakbym to kiedyś robiła. Przed pierwszą lekcją na ławce znowu " rozmawialiśmy ", zaraz potem przeszedł mój pulchniutki nauczyciel od angielskiego <3 Teraz już pewnie wie, dlaczego na każdej jego lekcji jestem taka szczęśliwa i nie potrafię usiedzieć na miejscu.
Poza tym jak zwykle było bosko.. <3
Dziękuję Ci.