` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

poniedziałek, 2 września 2013

Liceum.


W końcu mam za sobą rozpoczęcie roku szkolnego. Muszę przyznać, miałam stresa, ale to wiadomo nowa szkoła, nowi ludzie. Od razu przed szkołą zauważyłam dziewczyny z klasy i do nich podeszłam. Przywitałyśmy się i zaczęłyśmy gadać. Po czasie dołączyłyśmy do pozostałych dziewczyn, które w końcu się zjawiły. Apel był na boisku więc mogłam się przyjrzeć pozostałym osobom. Widziałam dużo znanych twarzy. Nowy dyrektor strasznie wyluzowany, w ogóle nie zanudzał i będzie nas uczył historii !
Ogółem super klasa, tak jak mówiłam same dziewczyny i jeden chłopak. Od razu zaprzyjaźniłam się z 3 dziewczynami. Nasza wychowawczyni uczy biologii, nie wyglądała na wymagającą, ale może pozory mylą.. Próbowała pokazać się jak od najlepszej strony i muszę przyznać, że wywarła na nas dobre wrażenie. 
Jutro na szczęście 6 lekcji, a pierwszą mamy z wychowawczynią więc zapewne będziemy się bliżej poznawać.

Jak na początek wszystko poszło dobrze, wymieniłam się nawet numerem telefonu z nową koleżanką :D