` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

czwartek, 26 września 2013

Przepraszam wszystkiego nie naprawi..



Niestety nie będzie soboty ani nie będzie niczego.
Tak jakoś wyszło. Dziś sobie wszystko wyjaśniliśmy. Nie ukrywam, przykro mi było, nawet bardzo. Dziewczyny dzielnie mnie wspierały.
Nie należy angażować się w coś, nie widząc w tym przyszłości. Taka rada na przyszłość wszystkim osobą, a w szczególności osobom płci przeciwnej.

Mimo wszystko dziękuję Ci za te 2 piękne tygodnie, gdzie sprawiłeś, że aż pragnęłam chodzić do szkoły, choć brzmi to absurdalnie. 
Chciałabym, żebyś zrozumiał swój błąd i jakoś go naprawił..
Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnisz..

Kolega ze starszej klasy prawdopodobnie chce teraz do mnie startować, czekał aż "MY" przestaniemy ze sobą kręcić.. Super.. Może jedynie liczyć na przyjaźń, nic więcej. Sylwuś, moja kochana, jest naszym pośrednikiem. Kazała mi coś o sobie napisać więc piszę. Kc <3
Swoją drogą nie idę jutro do szkoły. Moje pierwsze licealne wagary hehe. Nie opłaca się przecież iść na 4 lekcje.. Nie w takim stanie..