` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 20 września 2013

Zależy mi na Tobie..



Dziś doszłam do wniosku, że mi również na nim zależy.. 

Jest taki mądry, że tłumaczył mi dzisiaj matematykę i odrobił zadanie domowe. To takie słodkie, powiedział, że będzie swojemu Szczęściu we wszystkim pomagać <3 Ja mu w międzyczasie robiłam polski. 
Nie mogę doczekać się 28 września. Ten dzień może wszystko zmienić.. Rzecz jasna na lepsze, chociaż nie mogę uwierzyć, że może być JESZCZE LEPIEJ. 
Cały weekend poświęcę nauce, bo troszkę się opuściłam, czeka mnie powtórzenie do sprawdzianu z matmy i szkice na sztukę, a lektura sama się przecież nie przeczyta.. Miałam na myśli streszczenie xd
Nie licząc chłopaka, muszę spotkać się jeszcze z moimi dziewczynkami <3
Z Sylwią robię prezentację z edb ( wiem, że to czytasz głupku <3 ) i w któryś piątek do mnie przyjdzie. 

Tak bardzo tęsknie.. :C