` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 11 października 2013

Chciałabym, aby wraz z dymem papierosa ulatniały się moje marzenia.


Dziś w szkole byłam w "sukience". Jak widać na zdjęciu czarna koszulka, biała, koronkowa spódniczka, czarne rajty i standardowo vasny. W takim wydaniu, tak obojętnie, przeszłam obok jego klasy. Rzuciłam krótkie "hej" i poszłam przed siebie, słysząc za sobą podziw jego kolegów. Nie czuję już tego, co kilka tygodni temu. To już jest przeszłość.
Lekcje były skrócone tzn. każda trwała po 30 minut. A z ostatniej, matmy, byłyśmy zwolnione. 
Mam już za sobą koszmarnie poprowadzoną lekcje z Sylwią z edb. Ale czwórka jest i to się liczy XD

Plany na resztę dnia ? Czekam na przyjaciela, z którym załatwię jedną sprawę. Sprawę, na która już tyyyle czekał, ja w sumie też.

O 16 z Kami jadę do Wcha do teatru na Amy Winehouse. Może być ciekawie :D