` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

wtorek, 22 października 2013

Chyba ta zabawa w miłość nam się znudziła, może zagrajmy w karty ?



Czeka mnie poważna rozmowa z kolegą, której tak bardzo się boję.. Nie chcę go zranić..

Szkoła coraz bardziej mnie dołuje, a jeszcze bardziej MATEMATYKA. To jest jedyny przedmiot, przez który cała moja klasa ma koszmary. Idzie mi z niej całkiem nieźle, ale jeśli chodzi o nauczycielkę.. Jeszcze bardziej denerwująca niż moja poprzednia :c
Jedynie na przerwach możemy się odstresować z dziewczynami. Dziś w kawiarence spotkałyśmy NASZEGO starszego kolegę, który znowu nie podszedł, ponieważ się wstydził. Po lekcjach, kiedy po raz kolejny go minęłam, uśmiechnęłam się promiennie. Tzn on tak to odebrał, ja się śmiałam z tego co powiedziała Roxi. Potem napisał do mnie na fejsie, że mam słodki uśmiech, przy którym on po prostu wymięka. Skomentowałabym to, ale raczej tutaj nie wypada. 

Znowu mijamy się bez słowa..