` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

wtorek, 15 października 2013

Codzienne głupoty. Ale tylko to sprawia, że kocham życie.



Jeszcze nigdy w życiu nie pisało do mnie aż tylu chłopaków NA RAZ. 
Kolejny miesiąc, kolejne przygody omg XD

Dziś w szkole grałam z dziewczynami w filmie o narkotykach na konkurs. Poszłyśmy sobie z ostatniej religii i przed szkołą odgrywałyśmy nasze role. Pianie max. :D
Dzisiaj dużo gadałam z tą nową dziewczyną, blondi. Jeszcze bardziej ją polubiłam. Dowiedziałam się od niej sporo rzeczy na JEGO temat i teraz to już na pewno się do niego zraziłam. Jak ja mogłam z nim kręcić.. XD
Mniejsza z tym. Znowu wszystko układa się po mojej myśli. 
Wracając autobusem, myślałam o tym wszystkim co ostatnio się zdarzyło i cieszyłam się sama do siebie. Jak to musiało wyglądać.. Hihi <3