` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

środa, 16 października 2013

Jestem szczęśliwa, gdy spełniam swoje marzenia..



Szalony dziś dzień. Ubrałam się z moją blondi, Roxi w takie same oczojebne, żółte koszulki, do tego czarne legginsy i jak się okazało wzięłyśmy jeszcze skórzane kurtki. Wszyscy się na nas patrzyli, ale miałyśmy to głęboko w 4 literach. Przez całą drogę jak szłyśmy do galerii na tego Wałęsę, trzymałyśmy się za ręce i co chwile głośno się śmiałyśmy. 
W kinie.. siedziałyśmy za takimi fajnymi, starszymi chłopakami, których znamy. Śmiałyśmy się z tego co oni mówili, a potem widziałyśmy jacy byli z siebie dumni. Co chwile po prostu z czegoś lałyśmy ! Roxi specjalnie kopnęła chłopaka siedzącego przede mną i zaczęła głośno mówić, żebym nie podrywała chłopaków, a Sylwia potem dodała, że mam swojego Marcina XD Wstyd się przyznać, co planowałyśmy ze wszystkimi dziewczynami z mojej grupki. O tym raczej tu nie będę pisała.. XD
Można by powiedzieć, że z kolejnym chłopakiem "kręcę".. Przyjaciel mojej Sylwuni <3
Bardzo dobrze mi się z nim pisze, jak nigdy. Chłopak ciągle nawija i mogę się założyć, że jak się spotkamy ( prawdopodobnie w sobotę ) to nie będzie ani jednej chwili ciszy.