` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 25 października 2013

Każdy ranek daje szanse na to by wieczorem móc sobie powiedzieć : To był szczęśliwy dzień.

W " sukience ".

WEEKEND ! <3
W końcu chociaż przez chwile widziałam się z moim Pysiem, Sylwią<3 Przyszła do mnie zaraz po szkole z dwoma jej lamusami, za którymi w sumie też się stęskniłam <3
W szkole ze sprawdzianu z matematyki, który wczoraj pisałam, dostałam.. 3 ! JESTEM TAKA SZCZĘŚLIWA ! To jest chyba najwyższa ocena, większość dostała jedynki i dwójki. Chyba zacznę dawać korepetycje mojej biednej Kami. :c

Niestety będę musiała poczekać do poniedziałku jeśli chodzi o te " konkretne informacje ", bo Roxi też dziś nie było :c 
Miło z jego strony, że chociaż się do mnie odezwał.. Może nie jest tak źle ? Zastanawiam się jakby to było.. Czy wszystko by wróciło ? Czy tylko pogorszyłoby sprawę ?