` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

wtorek, 29 października 2013

Nie bój się zmiany na lepsze ;)



Myślałam o tym wczoraj. Nie mam pojęcia dlaczego wtedy tak szybko obudziły się we mnie te wszystkie uczucia. Tak czy inaczej nie były prawdziwe. 
Nikt mi nie będzie robił łaski ;)

Kiedy zamykam oczy i patrzę w przeszłość, widzę zupełnie inną osobę. Dziewczynkę, która była zagubiona, przez większość czasu smutna i słaba. Była zbyt grzeczna i zbyt miła dla wszystkich, którzy tak naprawdę ją wykorzystywali. Uprzejmość w tych czasach nie popłaca. Widzę sporo cierpienia przez najbliższe jej osoby, które jej nawet nie wspierały. Ta dziewczynka była zamknięta w sobie, była nieśmiała. Mimo, że niczym nie zawiniła i na to nie zasługiwała, ludzie i tak ją ranili. Każdy jej dzień był monotonny..

Teraz jestem silna i potrafię postawić na swoim. Nowe środowisko kształtuje mój charakter. Poznałam osoby, które są zupełnie jak ja i rozumieją mnie bez słów. Szanują każdą moją decyzję, nawet jeśli jest błędna. Dla takich ludzi jestem w stanie zrobić wszystko. Teraz po prostu czuję, że żyję. Każdego dnia coś się dzieję. 
Mamy jeszcze dużo rzeczy do zrobienia <3.