` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

czwartek, 24 października 2013

To z nimi pracuję na zajebiste wspomnienia.



Jak miło dostać 5+ z PP <3  Humorek aż mi się poprawił ;D
Generalnie nie było tak źle. Dzień standardowo pełen śmiechu, szalonych i dzikich pomysłów XD
Tym razem to ja przejęłam inicjatywę i zagadałam do tego chłopaka ze starszej klasy. Jak mnie zobaczył, zaczął się popisywać, zjeżdżając na barierce na schodach. To takie szalone !

Po lekcjach wysiadając z autobusu na moim przystanku, zastałam ( tych nowo poznanych ) kolegów. Na mój widok bardzo się ucieszyli, więc do nich podeszłam. Jeden z nich to ten, z którym będę musiała szczerze pogadać.. :c Poczekałam z nimi na ich busa do Świebodzic. Potem jak już przyjechał, to się pożegnałam i poszłam, mijając siedzących na krawężniku chłopaków. Oni natomiast zaraz po tym jak przeszłam obok, powiedzieli " ALE FAJNA "..

Umówiłyśmy się z Roxi, że jutro zakładamy sukienki do szkoły <3 Znowu będzimy " a'la fejmami "

Zdrowiej, Pysiu <3