` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

sobota, 23 listopada 2013

Bo każda kolejna rozmowa jest powodem, by się w Tobie zakochać.



Nie mogę uwierzyć, że własnie mnie spotkało takie szczęście. Fakt, od samego początku mi się podobał, chciałam go jedynie poznać, bo wiedziałam, że kręcą się koło niego jakieś dziewczyny. Sama znajomość z nim byłaby super. Nie sądziłam, że to właśnie mnie wybierze z pośród nich wszystkich. Jest cudownie. Nie naciska na mnie, chociaż mogę się założyć, że wie co do niego czuję. 
Dziś chciałam mu wszystko oznajmić w parku Centralnym, ponieważ przed kinem chciał wybrać się ze mną do najładniejszego parku :D Niestety jego tata jest chory, busów dzisiaj nie ma ze Strzegomia do Świdnicy. Dawid kombinował, żeby móc się ze mną spotkać. Sama świadomość tego, jak bardzo mu na mnie zależy poprawiła mi humor. Ciągle mnie przepraszał. Nie ma się co złościć i martwić, nadrobimy to :D W tygodniu na przerwach i po szkole będziemy się widywać. 

Przy nim czuję się sobą, ma dobry wpływ na mnie. Kiedy tak patrzy mi głęboko w oczy, mam wrażenie, że śnię. Momentalnie uśmiech sam pojawia się na mojej twarzy. Wczoraj, kiedy dotknął mojej dłoni i trzymał ją, marzyłam, żeby nigdy jej nie puszczał.
Znowu napisał mi tekst. Wzruszyłam się <3
Znalazłam ideał ?