` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

poniedziałek, 25 listopada 2013

Czuję Twe dotknięcie w moich snach..



Dawno nie miałam takich dni szkolnych. Od samego rana uśmiech nie schodził mi z twarzy. Na angielskim znowu nie uważałam, śmiałam się na całą salę, mój nauczyciel jak zwykle mnie co chwile upominał. Na długiej przerwie spotkałam się z Dawidem, który czekał standardowo przed moją szkołą. Pocałował mnie czule w usta i mocno przytulił. Kiedy rozmawialiśmy, przeszedł chłopak, który wcześniej do mnie startował. O dziwo powiedział mi "cześć" :D Może sobie w końcu odpuści.. Szkoda, że przed chwilą do mnie napisał..
W pewnym momencie zaczął padać śnieg. Mimo, że on był w kurtce, a ja w zwykłej bluzie, nie miałam zamiaru wracać do szkoły. Gdy zadzwonił jego dzwonek, przytulił mnie, pocałował w usta, a potem w czoło. Przez kolejne lekcje patrzyłam ciągle na zegarek i czekałam, aż w końcu wybije godzina 14:20. Na woku i wfie było dużo śmiechu. Na dwóch ostatnich lekcjach nie kontaktowałam. Po ostatnim dzwonku prawie wybiegłam z sali. Czekał :D Razem poszliśmy na mój przystanek i usiedliśmy na ławce obok fontanny. Przez cały czas ze mną flirtował, a ja nie potrafiłam przestać się na niego patrzeć. Było pięknie, chociaż prawie zamarzliśmy xd Po 30 min przyjechał mój autobus, odprowadził mnie na przystanek, pocałował i bardzo mocno przytulił. To było takie kochane. On jest kochany.. Wczoraj znowu napisał mi pięknego esa, przez którego nie potrafiłam się na niczym skupić..

Muszę poczekać do soboty, a wtedy.. <3