` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

czwartek, 21 listopada 2013

Kocham Twój śmiech, uwielbiam spojrzenie, ubóstwiam słowa, które padają z Twych ust..



Zostałam zwolniona z 2 ostatnich lekcji, postanowiłam, że wrócę do domu i przed 14 znowu przyjdę pod szkołę. Czekał na mnie :D Przeszliśmy się na moje osiedle, pokazałam mu gdzie mieszkam. Potem wybraliśmy się do parku, gdzie siedzieliśmy na ławce i rozmawialiśmy. Uwielbiam z nim rozmawiać :D Było zimno i to był dobry patent do tego by się zbliżyć do siebie. Tak też zrobił.. Następnie poszliśmy do miasta, do jakiegoś sklepu żeby troszkę się ogrzać, a potem do drugiego parku koło Spacerowej. Ten park jest magiczny.. Pod koniec zapytał mnie o coś, co mnie totalnie zamurowało. Była po prostu taka atmosfera.. I stało się. Pocałowaliśmy się. To przecież nic nie znaczy prawda ? Prawda ?
Dawid jest naprawdę inny od wszystkich..

Ja również Ci dziękuję za dzisiaj <3