` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

wtorek, 5 listopada 2013

Kochanie, kup mi bilet na przystanek happy end.



Nie da się opisać tego, co w tym momencie czuję. 
To coś w rodzaju szczęścia i niepewności. Przez ostatni czas ciągle chodzę zamyślona, nie potrafię skupić się na jednej rzeczy.. Staram się być obecna.. 
Poza tym nie jestem pewna co do jednego..

Dwa dni temu napisał do mnie K O L E J N Y dawny przyjaciel. Okazuje się, że chodzi do liceum obok mnie. To prawda często go widywałam gdzieś w pobliżu mojej szkoły, ale nie przypuszczałam, że chodzi obok. Powiedział, że mogę się do niego zwrócić, jeśli będę potrzebowała " wsparcia " XD Dziś w sumie go potrzebowałam, aż do przedostatniej przerwy. Za niedługo chyba zacznę zbierać na własne SZCZĘŚCIE.

Po prostu bądźcie..