` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

wtorek, 19 listopada 2013

Może to wszystko na tym polega by żyć dla kogoś ?



Po raz kolejny jestem najszczęśliwszą osobą na świecie !
Rano poszłam sobie na 9, bo "zaspałam" XD Marcin też miał na 9 więc poszedł ze mną na przystanek. Szkoda, że rozmawialiśmy tylko przez 10 min :c
Dzisiaj poznałam chłopaka z 4LO, który po prostu jest chodzącym ideałem. Nic dodać nic ująć. Wysoki blondyn, niebieskie oczy.. Przy nim czułam się sobą. Przeszliśmy się na długiej przerwie do skrzyżowania, a potem wróciliśmy. Było mi zimno, bo miałam samą bluzę, chciał mi użyczyć swojej kurtki, aby było mi cieplej. Z opowieści koleżanki doszłam do wniosku, że jest romantyczny. Pisze swoje teksty, a nawet nagrał już kawałek, gdzie rapował. Jest genialny <3 Dzisiaj poprosiłam go, żeby mi coś zarapował. Marzyłam tylko o tym, żeby nie przestawał. Przez cały czas gadaliśmy i nie było ŻADNEJ chwili ciszy. Nie ukrywam, że kiedy z nim szłam wszystkie jego i moje koleżanki zaczęły się na nas patrzeć. Powiedział mi coś, co zarazem miało dać mi do zrozumienia, że zrobiłam na nim dobre wrażenie. Na koniec mnie przytulił. Jest zupełnie inny niż wszyscy. Jest taki.. idealny..