` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

wtorek, 26 listopada 2013

Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz, one przyjdą same.



Coraz trudniej mi idzie z trzymaniem w sobie uczuć, nie potrafię tak czekać do soboty. Dziś na długiej przerwie ( urwałam się z wfu 10 min przed dzwonkiem, mieliśmy razem 20 min ! ). Udzielił mi prywatnej korepetycji "JĘZYKA" angielskiego :D Po szkole, kiedy po niego przyszłam, poszliśmy do parku. Było troszkę ciemno, śnieg padał, była po prostu ta atmosfera. Słuchałam ciągle Dawida, aż w końcu zatrzymaliśmy się.. Patrzył mi tak głęboko w oczy i wtedy.. Awww *.* Tańczyliśmy też wtuleni w siebie na środku ścieżki w parku.. Zajęło nam to trochę czasu. Czekając na jego busa również robiliśmy kilka rzeczy.. Dawid splótł nasze dłonie razem, co chwile przytulał, całował. Nie chciałam się z nim rozstawać.. Widziała nas jego była dziewczyna, z którą jest w klasie i stwierdziła, że słodko razem wyglądamy i domyśliła się, że jesteśmy ze sobą. Ten temat ciągle nas dręczy.. Nie jesteśmy jeszcze oficjalnie.. On cierpliwie czeka na moją decyzję :D

Wiesz.. już tęsknie..