` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 22 listopada 2013

Nie potrzebuję słów.. Wystarczy dotyk Twoich ust..



To coś pięknego !
Dawid czekał na mnie specjalnie 2h, bo wcześniej skończył lekcje. Po szkole poszliśmy razem do galerii i usiedliśmy sobie przy stoliku. Standardowo rozmawialiśmy, śmialiśmy się.. W końcu temat był o "nas". Znam go zaledwie kilka dni, a tak naprawdę prawie wszystko o nim wiem.. On tak otwarcie potrafi rozmawiać o swoich uczuciach, o sobie..  Patrzył się na mnie w taki wyjątkowy sposób, flirtował ze mną.. Zapewniał mnie, że jest inny od tych, przez których nie było mi miło.. Wyjątkowo spędziliśmy ten czas razem. Nigdy się tak nie czułam przy kimś. Na koniec odprowadził mnie na przystanek, gdzie akurat przyjechał mój autobus. Znowu się pocałowaliśmy.. 
Po tym byłam już pewna, co do jednego.. :D Napisał mi najpiękniejszego smsa, prosto od serca, tak samo jak tekst, który był o mnie dla mnie. 
Jutro się znowu prawdopodobnie widzimy :D

Wiesz, że Cię uwielbiam.. ?