` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

poniedziałek, 18 listopada 2013

Odwaga jest najpiękniejszym rodzajem szaleństwa.



Postanowiłam, że do wszystkiego będę podchodziła z dystansem. Życie wtedy staje się łatwiejsze i przede wszystkim szczęśliwsze. Dzisiejszy dzień jest przykładem :D
Od 2 dni wypisują do mnie chłopacy.. Dwóch będę chyba musiała delikatnie spławić, a jutro poznam.. Nie będę zapeszać *.*
Całą niedziele uczyłam się przemówienia, które dziś wygłaszałam w auli przed widownią. Tak bardzo się stresowałam, że przeszła mi nawet myśl, żebym dostała 1 i poprawiła. Dałam radę i dostałam 5. Byłam nieźle zaskoczona :D
Natomiast wczoraj pewna rzecz, a właściwie pewna informacja poprawiła mi humor tak bardzo, że chodziłam do końca dnia z głupim, wrednym uśmieszkiem.
Znowu w moim życiu zaczyna się dużo dziać, nie mam czasu na rozmyślanie nad czymś co tak naprawdę nie ma znaczenia. 

Kocham Was !