` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

wtorek, 12 listopada 2013

Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartkę i żyć na nowo.



Ciężki miałam weekend.. Na szczęście już minął.. 
Dzisiaj na wfie odbyły się zawody z koszykówki. Nasza szkoła vs budowlanka ? Co jak co, ale chłopacy fajni byli. Zwłaszcza nasz starszy kolega, G, który co chwile zaglądał w naszym kierunku. Dzielnie mu kibicowałyśmy. Haha XD
Miałyśmy też apel z okazji Dnia Niepodległości. Zazwyczaj na takich apelach się nudzę, ale tym razem było całkiem inaczej, przyglądałam się.. Cóż, przyglądałam się chłopakowi, który śpiewał w chórze. Był niesamowity XD Poznam go, to kwestia czasu :D

Cieszę się, że tak to wyszło.. Uwielbiam widok szczęśliwej osoby, na której mi zależy. Poza tym, to też na mnie dobrze wpłynęło ; )