` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 8 listopada 2013

Uśmiechaj się, bo nigdy nie wiesz kto się może zakochać w Twoim uśmiechu.


Jak dobrze, weekend. 
Jestem wykończona dosłownie wszystkim. Duszę w sobie uczucia, które pragnę wykrzyczeć w twarz jednej osobie.. Nie wiem co o tym myśleć. To co robię jest złe.. Tak nie może być..

Spotkałam się z przyjacielem. Standardowo zrobiliśmy to co zawsze, zaraz potem miałam autobus na lodo i pojechałam ze znajomą. Zmieniłam zdanie co do niej. Serio jest zajebista, fajnie nam się gadało, a potem "odprężało" na przystanku XD Na lodo wybrałam się z Kamą i Domą. Ogólnie spotkałam tam ludzi z byłej szkoły i klasy. Z nimi też sobie pogadałam. Jak zwykle słyszałam to co zawsze " ale się zmieniłaś " . Przyzwyczaiłam się już w sumie. Czasami ludzie mnie nawet nie poznają..
Na koniec postanowiłam, że pójdę  z buta do domu, bo autobus miałam dopiero za 30 min. Miałam farta, bo dawny kolega zaproponował, że mnie podwiezie. Wcześniej jak się z nim widziałam to musiałam mu odświeżyć pamięć, bo zapomniał jak się nazywam haha. Gratki dla niego :D

Ogółem rzecz biorąc, jestem zadowolona z dzisiejszego dnia, pomimo moich zmiennych humorów. 
Zaszły małe zmiany co do jutra. Ostatecznie jadę do Świebodzic <3 Będzie się działo <3 Oj, będzie <3