` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

sobota, 9 listopada 2013

Zwykły szary dzień ludzie kolorują wódką.

Nie chciałam wyjść jak przyćpana, w przeciwieństwie do Was XD

Nie wierzę w to, co dziś się działo..  Po prostu nie wierzę. Dobrze było w sumie tak na trochę oderwać się od rzeczywistości. Pośmiałam się, odprężyłam.
Byłam na początku z Marcinem, potem Sylwia przyjechała i " pochodziliśmy " sobie po Świebodzicach. W końcu po tylu próbach udało nam się kupić coś do picia. Poszliśmy na petrochemię i się ZACZĘŁA FAZA.. Przyszedł po nas potem Błażej, bo do niego dzwoniliśmy :D Zaprowadził nas na przystanek, na którym poznałam koleżankę Sylwii, z którą jechałam do Świdnicy. Jak dobrze, że ktoś ze mną jechał..

Zajebisty dzień ! Koniecznie trzeba to powtórzyć <3