` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 6 grudnia 2013

Bo źródło miłości to Ty.

Dawid <3 
Jakość.. :x
Od samego rana pizga i nic więcej. Dziwię się, że w ogóle doszłam do szkoły. Z Dawidem widziałam się tylko przez 10 min. So sad. 
Wszystkie plany całkowicie się zmieniły. Na początku z klasą miałam iść do kina na Igrzyska Śmierci, jak się okazało 2 osoby nie chciały i nie pykło. Następnie miałyśmy zamówić sobie pizze do szkoły, nie udało się. Miałam mieć też kolczyka jak nie wczoraj to dzisiaj, ale Sylwia wenflonu nie załatwiła. Może uda nam się w poniedziałek to zrobić..

Jutro dam mojemu szczęściu szkic. Rysowałam jego profilówkę z fejsa xD Nie mogę się doczekać jego reakcji :D Zeskanowałam go, ale nie wrzucę, bo nie widać prawie żadnych cieni. To jest zdjęcie z telefonu.. W rzeczywistości wiadomo 100 razy lepiej.

Nie wiem czemu, ale rozśmieszają mnie osoby, które ledwo co są w związku i od razu zmieniają statusy na fejsie. Dopiero kiedy już wszystko będzie pewne, my zmienimy :D Już chyba nawet wiem kiedy.. Chociaż denerwujące jest to, że dużo chłopaków znowu do mnie pisze i ma nadzieję na cokolwiek..
<TU>są kawałki mojego artysty <3 Jest genialny <3