` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

czwartek, 26 grudnia 2013

Ejo kotku, tęsknie za Tobą.



Kurde. Szczerze ? Nie czuję w ogóle tych świąt. Tak sobie kminię. Cieszyłam się strasznie, że tyle wolnego będzie, że będę mogła spędzać ten czas z Dawidem. Nie powiem, że się w ogóle nie spotykamy czy coś. Ale jest mi ciężko. Strasznie za nim tęsknie, on za mną też. Zobaczymy się dopiero jutro, w piątek. :c

Od dłuższego czasu ćwiczę i prowadzę w sumie zdrowy tryb życia. Zaczęłam ćwiczyć pod koniec września, potem przestałam i tak raz na jakiś czas. Teraz ćwiczę intensywnie. Wcześniej m.in. z Mel B, ale teraz przerzuciłam się na Ewę Chodakowską. Jak się tak przyglądam to muszę przyznać, że jest progres. Jestem z siebie dumna. 
Razem z Dawidem mamy obsesję na punkcie swojego ciała. Kiedyś naprawdę będziemy razem ćwiczyć <3