` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Każda minuta Twojej miłości to przyjemność.



Dzisiaj niestety nie widziałam się po lekcjach z Dawidem, ponieważ szedł na konkurs mitologiczny, musiał załatwić obowiązki przewodniczącego, a potem jeszcze siłka.. Widzieliśmy się jedynie na dwóch przerwach trwających 10 min.. Za to jutro się widzimy ;*

W szkole jak zwykle luzik. Na polskim miałam wenę i zaczęłam rysować  :D W końcu. 
Poza tym rysuję kolejną pracę dla Dawida. Na pewno się ucieszy. Nie powiem jeszcze co to będzie, jak skończę to wrzucę :D
Od kilku dni, wieczorem, kiedy tak leżę sobie w łóżku i nie mogę zasnąć, patrzę na moje życie. Mam wrażenie, że jest to tylko piękny sen. Dobrze się uczę, mam wspaniałe przyjaciółki, znajomych z innych klas, a szczególnie starszych xD Mam chłopaka, który jest chodzącym ideałem, w dodatku raperem. Nigdy w życiu nie przypuszczałabym, że kiedykolwiek tak będzie. Tyle czasu czekałam na kogoś wyjątkowego, na kogoś tak wspaniałego, doczekałam się ! Mam wrażenie, że to będzie coś naprawdę poważnego. Wiem, że on mnie nie skrzywdzi, że odwzajemnia wszystkie moje uczucia w 100% i że jest ze mną szczęśliwy, tak samo jak ja z nim <3


Bazgroły z lekcji polskiego ^^