` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 13 grudnia 2013

Kocham te Twoje spojrzenie w stylu " no chodź tu do mnie ".



Piątek trzynastego. 
W moim przypadku okazał się szczęśliwy. :D
Widziałam się dziś z Dawidem jedynie na długiej przerwie.. Nadrobimy to jutro <3
Poza tym mam jakiegoś cichego wielbiciela. Dostałam anonimową wiadomość o tym, że ktoś chciałby mnie poznać, uważa, że jestem piękna, strasznie mu się podobam, chciałby do mnie napisać, ale zauważył, że mam chłopaka i nie chce go denerwować ( aczkolwiek odezwie się.. ). Sądzi, że jestem wyjątkowa i żebym się tego pilnowała. Od kilku dni czuję się w szkole obserwowana. Na każdym kroku, gdzie nie spojrzę, co chwile jakaś grupka chłopaków mi się przygląda. Lecz po dzisiejszym dniu mam 2 osoby, które podejrzewam o tą wiadomość. Niby nic, ale ciekawość jest. 
Dawid o wszystkim wie. Nie ma żadnych obaw i słusznie ! Dowiedziałam się bardzo miłych i ciekawych rzeczy od jego kolegi na mój temat :3 Ciepło mi się zrobiło na serduszku :D
Ogólnie rzecz biorąc kolczyka już prawie nie czuję, przyzwyczajam się do niego. Mogę normalnie jeść, mówić więc jest git. 

Każdego dnia moje uczucia do Dawida rosną, kocham go coraz bardziej <3
To takie wspaniałe, kiedy druga osoba odwzajemnia nasze uczucia <3