` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Kocham to, jak w środku naszego pocałunku, czuję jak się uśmiechasz.



Rano o 11:50 pojechałam sama busem do Strzegomia. Nie było tak źle. Kierowca co chwile mnie zagadywał. Hehe. Był w porządku :D W Strzegomiu, koło Lidla czekał już na mnie Dawid, przeszłam się z nim chwile po rynku, a potem zaprosił mnie do siebie. Jak ja kocham jego psa i kota..  Chociaż nigdy jeszcze nie widziałam jego drugiego psa i drugiego kota.. Poza tym Dawid pokazał mi jego ( właściwie to Zuzki ) dwa kucyki i kameleona. Hehe, ale to jak już wcześniej u niego byłam. Zwierzyniec normalnie :D
Zastanawia mnie jedno. Dlaczego u niego czas tak szybko leci...?!
Podarowałam mu dziś perfumy, które kupiłam wczoraj w galerii. Ucieszył się. Strasznie mi się podobają i w końcu to ja będę czerpała z nich największą przyjemność <3 Mmm <3

Dziękuję Ci za kolejny wspaniale spędzony dzień <3