` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Księżniczka wyszła z bajki jarać zioło i palić fajki.



Miesięcznica <3. Kocham Cię, Dawid ;*

Z samego rana o 9 spotkałam się z moją Roksaną, która przyjechała do Świdnicy i pożyczyła mi spodenki :D Razem przeszłyśmy się do Centrum Chińskiego i .. zaczęła się pompa ! Jak ja Cię kocham za to :D Haha. 
Odprowadziła mnie na przystanek i z Julką pojechałyśmy do Strzegomia do naszych chłopaków. Maciek miał nam załatwić to, po co tam przyjechałyśmy.. Po długim czasie czekania udało się. Poszliśmy na koniec Strzegomia i odpaliliśmy. Na początku zdruzgotani nie odczuwaliśmy żadnej zmiany. Dopiero po około 15 min wzięło nas ! Była taka faza.. Czułam się jakbym była we śnie i mogła wszystko kontrolować. Poszliśmy do wolnego mieszkania Maćka, w którym już właściwie wszystko się działo. Miałam takie rozkminy, wszystko mnie interesowało, śmiałam się od czasu do czasu jak głupia, siedziałam zupełnie cicho i wszyscy mnie denerwowali, kiedy patrzyłam na niebieskie ściany i właściwie na wszystko dookoła niebieskie, było mi okropnie lodowato na zmianę z falą gorąca. Co jakiś czas miałam wrażenie, jakbym grała w jakimś filmie. Odczuwałam wszystko 3 razy mocniej.
Ogólnie jak na pierwszy raz to było ciekawie. Fajnie jest w życiu spróbować czegoś nowego.
Możliwe że jutro też będę mogła tego spróbować. 
Swoją drogą sylwestra spędzam u Dawida <3 Rodzice w końcu mi pozwolili :D