` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

wtorek, 17 grudnia 2013

Skarbie, ja dla Ciebie wszystko zrobię i jeszcze więcej. Nikogo nigdy w życiu nie kochałam tak jak Ciebie..



Dzisiaj w szkole znowu przyłapałam " cichego wielbiciela " na tym, jak się na mnie po prostu GAPIŁ. Tak, wiem już kto nim jest :D Wiedziałam, że to on ! Podobał mi się w sumie na początku roku, jest to kolega chłopaka, z którym wcześniej kręciłam. Teraz to już bez znaczenia. Prześladował mnie też chłopak z chóru, który czasami zerkał, ponieważ w dniu dzisiejszym bardzo często mieliśmy obok siebie lekcje. Urocze, ale trzeba było stanowczo wcześniej się obudzić, bo teraz jestem z moim chłopakiem i nie wymieniłabym go na nikogo innego.
Widzieliśmy się w końcu po lekcjach. Ten czas tak szybko nam zleciał, mimo że było okropnie zimno :c Jutro po szkole do mnie przychodzi ;3

Nie mam teraz praktycznie na nic czasu. Dawid i " nauka ". Już 2 osoby poprosiły mnie, żebym narysowała portret, ale ja naprawdę nie jestem teraz w stanie się wyrobić. Muszę jeszcze dla mojej rodziny narysować, oni mi chociaż zapłacą.. xD Ale na to też nie mam zbytnio czasu, poza tym nie potrafię tak bez weny i w pośpiechu.. :c

Pisałam z kolegą z byłej klasy. Po naszej rozmowie wywnioskował, że bardzo się zmieniłam, nie poznał mnie, ponieważ spotkałam go w empiku, kiedy byłam z Dawidem i stwierdził, że teraz jestem " bad girl " xD
Przesadza. Ale fakt. Naprawdę się zmieniłam. Jak już wcześniej wspomniałam nie jestem już taka nieśmiała jak dawniej.