` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

czwartek, 19 grudnia 2013

Uwielbiam kiedy jesteś o mnie zazdrosny, wtedy wiem jak bardzo Ci na mnie zależy.



Na pierwszej lekcji poszłam sobie do kawiarenki, bo nie chciałam pisać sprawdzianu z historii i musiałam zanieść zeszyt, bo.. Byłabym zagrożona z historii xD Ale nie jestem, uf. Ciężko jest strasznie u niego.. 
Byłam dzisiaj w szkole taka szczęśliwa, że dziewczyny zaczęły się pytać, czy czegoś nie ćpałam. Złapałam dziś takie dobre oceny i jestem z siebie taka dumna ! Z matematyki wystawione ołowiem są same 1 i 2.. A ja mam 3, aż sama w to nie mogę uwierzyć !

W końcu widziałam się z Dawidem <3. Byliśmy w parku, on jak zwykle był w swoim mundurze. Trzy razy w tygodniu musi tak w nim chodzić, żeby reprezentować liceum. Często jak wracamy przez rynek, ludzie śmiesznie się na niego patrzą xD Na szczęście jutro, kiedy do mnie wbije to będzie mógł ubrać już swoje normalne ubrania. 
Przez cały dzień nawijam i nie potrafię skończyć. Czekałam na taki humor od dawna <3 Kocham ogólnie ten stan. Jestem pozytywnie do wszystkiego nastawiona. Poza tym dziś jest dokładnie miesiąc odkąd się znamy <3
Jestem już taka, że pamiętam wszystkie ważne daty w moim życiu :D