` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 27 grudnia 2013

W Twoich oczach kryje się cały mój świat.


Zajebisty dzień. 
Dawid dzisiaj do mnie przyjechał <3 Bardzo się za nim stęskniłam :< Oprowadziłam go mniej więcej po moim osiedlu i zaczęłam opowiadać o różnych miejscach, które przywoływały wspomnienia. U mnie spędziliśmy kilka godzin, a potem poszliśmy do rynku, gdzie czekał na nas kumpel Dawida, Maciek. Na początku ciągle mu marudziłam, że się będę wstydziła, ale typek okazał się zajebisty. Nie było tak źle :D
Wszyscy razem poszliśmy do maka. Po drodze ciągle napotykałam się na znajomych, którzy strasznie mi się przyglądali :D. Było naprawdę zajebiście. Z powrotem odprowadziłam ich na przystanek.. I.. Zrobiłam to, czego od dawna nie mogę robić ze względu na Dawida. Tym razem mi pozwolił, nawet sam się skusił. Czułam się wtedy naprawdę dobrze. Lekka faza.

Następnym razem czyli w poniedziałek, jadę do Strzegomia. Jeżeli wszystko pyknie to z Maćkiem i jego dziewczyną, Julką, zrobimy coś stanowczo lepszego :>