` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

środa, 4 grudnia 2013

Z Tobą marzyć, o Tobie śnić, przy Tobie być, dla Ciebie żyć.



W końcu się z nim widziałam. Wystarczył tylko jeden dzień, żeby się za nim stęsknić. Uwielbiam ten moment, kiedy wychodzę ze szkoły, widzę jak on czeka, a kiedy mnie zauważa, tak słodko i promiennie się uśmiecha.
 Dziś na przerwie rzuciliśmy się sobie w ramiona, zaczął mnie podnosić wysoko w górę. To musiało śmiesznie wyglądać, ale się tym nie przejęłam. Kiedy jestem z Dawidem nie obchodzi mnie już nikt inny, jestem skupiona wyłącznie na nim. 
Po lekcjach poszliśmy do parku. Wygłupialiśmy się, śmialiśmy i takie tam xD Kocham te chwile. Chociaż szkoda, że teraz jest już tak zimno.. Tam również mnie podrzucał do góry. Jako, że nie było miejsca w jego busie, poczekałam z nim jeszcze kilka minut. Nieważne, że zmarzłam, ważne, że byłam z Dawidem sam na sam :D

Poza tym mamy już tyle planów, które trzeba zrealizować i których nie mogę się doczekać. Na pewno o nich wspomnę tutaj, na blogu :D

Jeżeli wszystko będzie okej, to jutro na religii Sylwia mi zrobi kolczyka w wędzidełku dolnym pod językiem ;d
Trzymajcie kciuki.