` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

niedziela, 1 grudnia 2013

Zakochana ? Do szaleństwa.



30 listopad 2013
To data, która zapadnie mi długo w pamięci. Wczoraj był mój najpiękniejszy dzień w życiu. O 14 spotkałam się z Dawidem na Spacerowej, a potem poszliśmy do Parku Centralnego, w którym powiedziałam mu, co czuję. Wybrałam specjalnie biały most, ponieważ chciałam zrobić to w wyjątkowym miejscu. To było troszkę irytujące, kiedy co chwile ktoś przechodził. Ale zrobiłam to. Miałam ochotę rzucić się mu na szyję i już nigdy nie puszczać. Po tym zaczęliśmy się całować, a następnie trzymając się za ręce poszliśmy do galerii. 
Dawid kupił mi waniliowego szejka, a sobie cappuccino. Wybraliśmy nasz stolik i tak trochę zleciało. Czas strasznie wolno leciał, kiedy tak bardzo czekaliśmy na to kino. Poznałam w końcu Angelikę i jej rodziców. To było zabawne, ponieważ nie spodziewaliśmy się, że ich tam spotkamy. Ogólnie w galerii widziałam dużo znajomych twarzy.. Przed 18 kupiliśmy karmelowy - mój ulubiony - popcorn i czekaliśmy na film Last Vegas. Podczas seansu wtuliłam się w jego ramię. Mimo, że film trwał prawie 2 godziny, mogłabym tak siedzieć wieczność. Z nim. Potem przyjechał pod galerię jego tata. Również miałam okazję go poznać. Zazdroszczę, że tak dobrze się dogadują.. Odwiózł nas na parking koło Gimnazjum nr 2, a następnie Dawid odprowadził mnie pod samą bramę. Na koniec się pocałowaliśmy ;D
Kiedy wróciłam do domu nie obeszło się bez pytań i wywiadu. Powiedziałam im w końcu, że mam chłopaka :D

To był naprawdę wspaniały dzień. Dziękuję Ci Dawid <3