` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

czwartek, 30 stycznia 2014

I love you my dear. Really i want you to be with me now & forever ;*


Pomysł od Roxi Foxi <3

Jestem już 2 miesiące z Dawidem. Aż sama w to nie mogę uwierzyć. 
Byliśmy razem w galerii w " naszym " miejscu. Czas jak zwykle szybko zleciał.. Cieszę się, że dziś się w ogóle zobaczyliśmy.. Jak się ociepli to będziemy mieć więcej czasu i dłużej będziemy się widzieć ! Ta wiadomość bardzo mnie uszczęśliwiła <3 
Od wczoraj jestem zła, ponieważ przy wczorajszym obiedzie kulka od kolczyka odkręciła się, a kolczyk po prostu wypadł.. Dziwnie się bez niego czułam. Miałam straszny problem przy włożeniu, a wkręcanie go było męką..To był mój pierwszy raz, nie mam jeszcze wprawy i w ogóle.. xD Udało się po kilku godzinach. Dziś w szkole, na matmie również mi wypadł i chodziłam na każdej przerwie do lusterka.. Poszłam nawet na lekcji angielskiego.. xD W końcu na religii ze wsparciem Roksany, udało się ! Moja radość była bezcenna. Teraz muszę ograniczyć bawienie się nim..

Jutro o ile wszystko wypali, Kama z Frycią wbijają do mnie do domu, oglądamy nasz serial, a potem jedziemy na lodo. Szkoda, że Roksana nie czuje się na tyle dobrze, żeby nam towarzyszyć :c Niech moje biedactwo wyzdrowieje :c

Kocham Cię, Dawid <3