` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 10 stycznia 2014

Jest mi zimno bez Ciebie.



Troszkę ciężki mam dzisiaj dzień. Nie wiem co tak na mnie wpłynęło. Fakt, nie wyspałam się, ale to nie usprawiedliwia mojego dzisiejszego nastawienia do wszystkich.. Przepraszam za to, że byłam taka niemiła. 

Mój kochany Pysiek czekał na mnie 2h pod szkołą, żeby potem przyjść do mnie. Gdyby nie kolęda i wizyta księdza, spędzilibyśmy lepiej i stanowczo dłużej ten dzień. Mam nadzieję, że wykombinujemy coś odnośnie weekendu.

Następny piątek mam zamiar spędzić z dziewczynami i porobić coś lepszego ;> Tym razem spotkamy się naszą paczką <3
Tak sobie kminie. Chciałabym częściej wracać do domu późnymi wieczorami, robić ciekawe rzeczy i przede wszystkim czerpać z życia to co najlepsze razem z moimi przyjaciółmi. Tylko że większość z nich jest z innych miast.. I te busy już mnie denerwują.. 
Ten czas zbyt szybko leci. Za rok wejdę już w świat dorosłych. Chcę ten rok spędzić najlepiej jak tylko potrafię. Co prawda mam już kilka pięknych planów, które mam nadzieję zrealizować. Jeżeli mi się uda.. Joj.. To będzie zbyt piękne.