` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

środa, 1 stycznia 2014

Kocham Cię. Tak najbardziej na świecie.



Sylwester ? Najlepszy w życiu *u*
Spędziłam go z moim chłopakiem, Dawidem, z którym poszłam na rynek w Strzegomiu przed północą. Był też z nami jego kuzyn, siostra, Maciek, a potem poznałam jeszcze jego kolegów, którzy przynieśli ze sobą szampana i alko. Wypiliśmy tylko trochę z wiadomych powodów.. :C. Od 23:59 zaczęliśmy się całować do godziny 00:01. To było takie romantyczne, potem dowiedziałam się, że centralnie koło nas przeleciała petarda xD. Chcieli mnie poczęstować fajką, było już tak blisko.. Kiedy nagle musieliśmy wracać.. To akurat było okropne :c Mimo wszystko ja przecież daję radę..
Gdzieś tak o 2 poszłam z Dawidem i jego psem na poranny spacerek. Śmiał się, że chwiałam się na wszystkie boki, a to przecież nieprawda. :D Haha :>
Potem to już zajęliśmy się sobą. Troszkę było niezręcznie w jednym pokoju z kuzynem i siostrą Dawida, ale poza tym BARDZO mi się podobało. Dziękuję Ci za tą wspaniałą noc <3 Szczegóły raczej zostaną między nami <3
Mamy już epickie plany na następnego sylwka.

Ja też Cię koooocham nad życie <3