` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

środa, 15 stycznia 2014

Kochanie, tęsknię.



Jestem chora.. Źle się czuję i właściwie nie mogę chodzić. Od miesiąca cierpię, ale teraz ból się nasilił i po południu jadę do lekarza. 
Mój cichy wielbiciel ponownie się uaktywnił i w szkole znowu mnie prześladuje.. Ten wzrok.. Przegina stanowczo. Wie, że mam chłopaka, ale mimo wszystko liczy na coś. Wczoraj, kiedy wracałam sama na przystanek wyminęłam go i jego grupkę i w pewnym momencie usłyszałam coś, co mnie zszokowało.. Chciał coś zrobić w moim kierunku.. Nie do końcu mu się to udało i całe szczęście..
A co do mojego Dawida.. Tęsknię za nim strasznie. Dla mnie każda chwila się liczy. Nieważne czy widzimy się chwilkę czy dłużej. Ważne jest to, że mogę go zobaczyć, przytulić, pocałować i z nim pogadać..

" Ej, jesteśmy tu sami. Wokół świat on się po prostu wali. 
Każe mi zgrzeszyć, ale ogarniamy choć Twoje spojrzenie.. mnie wabi. "