` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 17 stycznia 2014

NEVER FORGET WHO YOU ARE.



Ciężko mi, kiedy patrzę jak ludzie szybko potrafią się zmienić. Jednego dnia są tacy jak chcielibyśmy by byli, a drugiego dnia już zupełnie inni. Boli mnie to, że często kiedy się zmieniają, zapominają o tym co było. O wszystkich chwilach zajebiście spędzonych, o tych głupich i bezsensownych rozkminach, o planach do zrealizowania. Tego jest naprawdę bardzo dużo. 

Nauczyłam się, że chyba nie warto walczyć o coś, czego tak naprawdę nie było. Z wcześniejszego doświadczenia wiem, że to obu stronom powinno zależeć, a nie tylko jednej. Mam dosyć. To zawsze JA musiałam wszystko podtrzymywać. Doszłam do wniosku, że powinno zależeć mi jedynie na osobach, którym zależy na mnie i które mnie wspierają. Mam na szczęście takie i bardzo im za to dziękuję, ponieważ wiem, że zawsze mogę na nie liczyć.

Poza tym to boli w chuj mocno.

Z Dawidem widziałam się dziś dłużej. Aż 10 min. Tak bardzo się cieszyliśmy z tego, że w końcu mogliśmy się zobaczyć. Strasznie za nim tęskniłam :c On za mną też.
Jeśli chodzi o jakiekolwiek plany na piątek.. Wszystkie poszły się, za przeproszeniem, jebać. Skąd wiedziałam, że tak będzie ? :x