` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

niedziela, 5 stycznia 2014

Niby nic a jednak coś, niby nikt a jednak ktoś.



Miałam cudowne plany na dzisiejszy dzień. Świebodzice, coś do picia, spotkanie z Kamą. Ahh. To miał być piękny dzień..
Wyszło na to, że przeszłam z Marcinem prawie całe Świebodzice w poszukiwaniu jakiegoś otwartego, albo odpowiedniego sklepu, do którego mógłby wejść i normalnie kupić coś dla nas. No nic. Nie wyszło. Następnym razem na pewno będzie lepiej. Odprowadził mnie pod dom Kamy i wtedy ona się mną już zajęła xD Oglądałyśmy film " Millerowie ", w trakcie którego pisałam smsy z Dawidem.. Mam podzielną uwagę. Film był zajebisty :D
Potem zaczęłam sobie robić zdjęcia telefonem Kamy, rozmawiałyśmy, śmiałyśmy się i tak czas zleciał. 
Szkoda, że dziewczyn nie było :c